the little things

Jag hatar att säga det, men första skoldagen - not that bad!

Första skoldagen idag, gick skapligt fort! Ganska chill också. Först NK i två timmar, sen lunch och sv då vi bara kolla på film(dock kollade ingen, bara pratade.. hehe), sen idrott som jag och karolina inte var med på sen blev det företagsekonomi med en fika  de sista minuterna för ANNA som fyller arton bast idag!!!! herregud, grattiiis :D

Efter skolan gick jag och lisa till apoteket. Jag köpte världens goaste och bästa hudkräm och bus(även den bästa!), så jag gick därifrån lite mycket fattigare.. Sen gick vi och kollade till missarna, nanaki och shiva! gull
Strax efter det var vi hungriga och gick med raska steg mot thaien<3, gick hem till robins nya fräsha lägenhet och käkade. Skitsnygg!

Nu har jag precis målat klart mina naglar och ska smeta på mig lite bus framför ett o.c avsnitt. Därefter blir det sängen tror jag, fick inte mycket sömn inatt, tack vare den jävla plogen.....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback