healing hands

Dagen har bara flygit iväg idag tycker jag! Känns som att eftermiddagen gick superfort!klockan är redan tio liksom! Aja, jag klagar inte för jag är dödstrött..

Under kvällen har jag funderat lite på hur jag ska göra med mina väggar. Sedan jag möblerade om mitt rum (i sommras) har det fattas några små detlajer. Men nu har jag kommit på det faktiskt! Både av inspiration och fantasi. Jag ska flytta min stora new york tavla så jag har den ovanför sängen och så ska jag sätta upp massor av tavlor , ramar och speglar där den satt innan, ovanför soffan. Fick lite inspiration av Joel Dittmer. (se foto)



Sen har jag och mamma pratat en hel del om lägenheten också. Så nästa projekt blir på sport lovet då vi målar om köket och kanske köper någon ny möbel?
Vi funderar också på om trappen ska bli ett av årets stora projekt.. Kanske blir att ta tag i det i sommar eller något i så fall. Det får vi se lite närmare.
Och äntligen ska jag måla om min walk-in-closet! Får dock blir senare i vår. Blir att röjja en hel del så jag får väl ha en lite bloppis eller något! haha


ooh jag kan hjälpa..? :D

2011-01-18 // 23:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback