nightmares

Herregud va trött jag är.. Blev inte mycket sömn inatt heller! Flera olika sorters madrömmar heeeela natten. :( Från att bli kidnappad av ett psyko till att bli jagad av zombies.... Och så vaknade jag tusentals gånger. :(
Har även slitit häcken av mtig idag på jobbet. Eftersom någon trevlig prick hade haft sönder två rutor på nyårsafton bara för att jävlas +att vi hade inventering så det har varit fullt upp hela dagen i princip! Dock gick vi hem vid fem, vilket var galet skönt!

Jag tänkte faktiskt lägga upp alla bilder från juldagen och nyår ikväll men jag är för trött för det nu, haha.. LOVAR att dem kommer upp first thing tomorrow!

puss & god natt!



ps. jag saknar sommareeeen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback