Vem är det som sätter gränser?

Vilken kväll! Jäklar va underbara mina vänner är. Jag och tjejerna har ju som sagt varit hemma hos mig ikväll. Tagit itu med 2010 och satt upp mål inför 2011. Vi har skrivt vår-, sommar- och höst/vinterlistor! Saker som vi ser fram emot och saker vi vill göra. T.ex. att grilla för första gången, första doppet, massor med 18årsfester, utomlandsresor och en drös till!
Det känns riktigt skönt att det är nytt år, eller hur? En ny början(inte för att alla säger det, utan för att jag menar det), ett nytt år som jag välkomnar med öppna armar!

Men som sagt, kvällen har varit toppen! Kunde inte tänka mig så mycket bättre än så. Eller jo, där ljög jag..
MEN vi hade superdupermysigt! Vi åt kex och ost, vindruvor, räkor och tjattrade på som vanligt! Har även sett Easy A, vilket för övrigt är en film som jag rekomenderar!

Nu har tjejerna åkt hem och jag sitter och lyssnar lite på death cab, funderar på att sova, läsa i min spännande bok eller se en film. Step up 3 för att vara mer specifik! uhm, svårt val!

god natt!


ps. bilder från juldagen och nyårsafton kommer upp inom en snar framtid! :>



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback