död mus

Alltså, jag är mållös. Deadmau5 var verkligen över mina förväntningar. Det är helt ärligt det bästa jag har sett. Och jag gissar på att det är dte bästa jag kommer se på den här festivalen. Såååå jäääävla grym. Och ni som INTE var där, fan jag lider med er alltså.. ;)

Idag mår jag sämre, hur det nu är möjligt. Igår hoppade jag med förkyldning, halsont och feber. DOCK skrek jag inget, tills deadmau5 kom då, då kund ejag faktiskt inte bärga mig. Men jaghar faktiskt inte så ont i halsen idag, förkyldningen dock, uuuuusch.
Åker upp med kristoffer och syrran o co. vid fyra. Sen hämtar pappa oss inatt, klarar inte av campingen i dessa dagar!

Aja, nu blir det dusch, käk och fix. Sen bär det iväg, hujedamej


bilder från: http://www.rockfoto.nu/artists/deadmau5/20110630/14801/photos/111823



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback