rooster?

Nu har jag precis vinkat av lisa och julia. Vi har "planerat" lite över kommande helgen, det vill säga Göteborg! ;) Dock blev det mer snack än planering, haha ovanligt.. Nejmen, det kommer bli äckligt roligt!
Imorgon nlir det lite städning. Har liksom inte något vwttigare att göra. På onsdag ska jag käka middag med syrran, torsdag blir det att träffa brudarna igen och gå igenom vem som tar med vad och när vi ska ses osv. Sen på fredagen ska jag bara cecka av så allt är med, sen bär dte iväg till götet, kanske blir lite fest också... hm, vem vet ;)

Nu ska jag kolla i min nyinköpta chic-tidning. Kalla mig tokig, men jag funderar faktiskt redan på min  garderob till hösten. Ganska mysigt och inte alls jobbigt om jag ska vara ärlig!


Ni kommer göra helgen grym!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback