buying the stairway to heaven

Efter ännu en superhärlig och trevlig dag i Ludvika är jag helt slut! Var på sjön från elva till fyra ungefär, stekte på lite. ;) Nu har vi käkat mat och ska strax ta lite efterrätt, glass och jordgubbar!
Dock har vädret vänt totalt, har tom. regnat lite här. Men det gör inget tycker jag, bara mysigt nu på kvällen!
Blir säkert sjön imorgon igen om vädret tillåter! Annars åker vi nog hem efter lunch någon gång.

Nu ska jag dunka med musik i lurarna och plugga lite, lateeer


Sv: Men justfan, det tänkte jag inte ens på! Men om vädret tillåter kanske vi kan handla lite jordgubbar eller nått och picknicka någonstans? Och om vädret sviker kan vi ju alltid handla ändå eller baka och bara chilla med en hemmafika?:)



schysst att du kikar runt åt mig med, haha! fan vad avis jag blev av ditt sms idag, helt sjukt!;-) Jaa, vi får höras när du är hemma igen. Ska fortsätta med allt pissplugg jag med, äckligt mycket att få klart ju...



pussochkram bästiii!

2011-06-04 // 22:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback