Feet they hardly touch the ground

Jag kan inte riktigt smälta att det är sommarlov imorgon.. IMORGON! Jag är helt tokigt uppspelt "jag är LUCY in the sky, jag är högt över molnen", och det känns som jag inte har någon koll på något alls, haha..
Men nu ska jag pröva kläderna jag ska ha imorgon, sen duscha och försöka samla mig lite. Jag brukar aldrig kunna somna dagen innan skolavslutningen. En av anledningarna till varför jag fortfarande är uppe och härjar. ;)

Dagen kommer i alla fall börja med champange och jordgubbar hos karolina den fina! Sen ska vi samlas med klassen och sedan gå till kyrkan. Sen antar jag att det blir att kolla på studenterna när dom åker runt i stan och är lyckliga!

pusssss


» karri

haha sötnos, hon sjunger "Jag är Lucy in the sky, jag är högt över molnen" ; )

2011-06-09 // 23:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback