fml

Haft en helt okej dag. Julia och andreas förtjänst! Jobbade 2 timmar idag. Gick seeegt, knappt nå folk så två timmar kändes som fyra. Aja, sen gick jag med julia till fiket och myste med tacopaj! Sen blev det att gör alite ärenden på stan. Måste ju passa på nu när dom inte har öppet varken fredag, lördag eller söndag.
Aja, jag och julia pratade om hur jävla mycket vi längtar tills vi är borta från den är stan.. Helt sjukt va less man är på den, eller ja, mest folket. Att det ens finns folk kvar här frågar jag mig själv varje dag. Tänk om ett år, då bor jag förhoppningsvis (håll tummarna!!!) vart som helst i världen, förutom i Hedemora..

Nu på kvällen har jag varit och grattat min söta kusin Andreas som fyller 7 år idag. Han fick lite lego och det satt tydligen som handen i handsken, kul det! Har även en till kusin som fyller 20 år idag, Johnny! Får säga grattis till er båda. :)

Nu blir det att fixa kläder tills på lördag, för imorgon hinner jag verkligen inte. Kommer torligen inte komma hem igen förns på fredagmorgon. Och då ska jag chilla, handla, duscha och fixa mig sen blir det middag med tjejerna, skaldjurskväll faktiskt! Äckligt gott om ni frågar mig!

Nu: Färga min groteska utväxt!!!!!!11


älskar att jag ser vindögd ut på alla bilder<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback