Put your troubles aside and start living

Gårdagen var en dag av dom bästa. Trots en fet baksmälla hade jag en heeelt underbar dag! Jag åkte hem från efterfesten jag sov kvar på vid 13. Så jag åkte hem duschade och gjorde mig lite fräschare. Sen åkte jag och mamma till min morbror Peter och alla kusiner. Eftersom Johnny fyllt 20 grattade vi honom. Min mammas alla syskon kom +deras barn, så det var jääättekul! Dessutom har tvillingarna börjat gå och prata?! Hur fort går det inte? Nej men det var supertrevligt!
Sen åkte jag med b-rudarna hem till lisa. Snackade vad som hänt i säter och så käkade vi flott på uteservering och hade jättemysigt.
Sen eftersom det blev så pass bra väder åkte vi till gräsplätten där vid gamla hemköp och chillade i solnedgången. Underbart, jag älskar er hejdlöst! <3

Nu ska jag chilla ute i solen (TACK OCH LOV FÖR SOL?!) sen kommer annis och hämtar upp oss så blir det borlääänge! Ska sätta upp tält och fixa lite, grrrrymt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback