För vi har bara 1 år kvar!

Låg nyss i min älskade säng som jag saknat så, jag låg raklång på kortsidan så benen var i luften. Ballkongen var öppen och bästa bruce spelades ur högtalarna. Så tänkte jag "Va fan... JAG HAR SOMMARLOV!". Bättre känsla finns inte, underbart!

hahhaaha, ja herregud. Var väl lite kalas inatt, eller imorse.. Känns som att jag fortfarande är lite kalas för allt snurrar, hahaha... Men jääääää.....äääävlar va roligt jag hade igår. Klassfesten var jätterolig, sen blev det hotellet(!) och svettades som en gris. Har fan aldrig svettats så mycket. Så jäkla fräscht! Sen vart det som sagt efterfest hos mathias, välldans trevligt det med! Lyssnade på awesome musik och dog lite när han visade mig bruce live.. Lyssna och njut. Jag ba smälter.



Nu ska jag packa klart min väska och sedan åka till syrrans stuga och bada lite, skapligt skönt!

btw, om någon hittar en halvt fungerande kamera, är det min! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback