Vila i frid, Clarence

Kan ju säga att dagen vände ganska drastiskt. Från helt okej mysig söndag, till en ledsam och sorgsen söndag. Jag fick en rejäl klump i halsen då jag fick höra vad som hänt. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att Clarence ärligt talat förändrade mitt liv med sina toner. Han gjorde verkligen the E street band. Jag är så jävla arg och ledsen över att jag inte fick se honom, inte ens EN gång..
Jag hoppas att Du har det bättre där du är nu, och jag vet att i Din himmel har dom saxofoner och scener så det bara skriker om det.

Vila i frid Clarence Clemons, för det är du värd, och såå mycket mer.


3:22, då börjar han spela på sin himmelska sax.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback