ååångest

Söndag, jag hatar söndagar.. :( Imorgon är det skola, i övermorgon prov på något som jag verkligen inte förstår, på torsdag ska spanska'boken' vara klar och i veckan ska någon idrottsuppgift vara inne(som egentligen skulle varit inne innan lovet..).

VARFÖR har vi lov för? jo, kaanske är det för att man ska få en paus från skolan och vila hjärnan lite? Eller det är i alla fall min uppfattning om lov! Va fan får vi så jääävla mycket att göra under EN vecka ändå då? Kan någon svara mig det? ååh, blir så matt på allt som har med skola att göra, bläääh.

Jag var bortrest i TRE dagar under det här lovet, ändå känns det som en hel vecka för vart fan tog alla dagar vägen?!
Äe, jag orkar inte. Nu blir det solsidan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback