the streets of my town

Oj, var ett tag sedan jag blogga nu. Inte på hela helgen i allla fall.. Fy skäms! ;)
Nej men, ni som varit med ett tag vet att det ofta blir såhär varannan helg, då jag åker till pappa! Men nu är jag tillbaka igen, haha! Dock har jag huuuur mycket som helst i skolan, herregud alltså..

Dagen har varit en sån där underbar dag som man aldrig vill ska ta slut. Jag och lisa orkade inte med filmkunskapen på eftermiddagen, så vi gick till wienan, konstigt va?! hahah.. Efter en stund kom julia och gjorde oss sällskap.
Vid stängningsdags åkte jag hem med emma och anders och fick gott käk av mamma och så hade vi lite nostalgikväll! Kollade på en film när emma var liten, haha, så himla kul, kan aldrig få nog av sånna filmer alltså! Moster gjorde oss även sällskap!
Åh, tänk vad familjen kan göra en glad! Så jäkla mysigt!

Nu ska jag plugga, hejs!


ps. barca om 2 månader!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback