troubles will come and they will pass

Jag tror aldrig jag fått så många dåliga nyheter inom loppet av 24h.. Jäklar alltså, verkligen ALLT på samma gång! Det känns lite som det där "glaset med vatten" man har som ökar om det blir jobbigt. Men som vi "vanliga" inte så ofta märker av. Det känns som att den är på snäppet att bli full och forssa över kanten. På gränsen att man bryter ihop och helt enkelt inte orkar med allt skit. Om det kommer upp något mer så vet jag inte riktigt vad jag gör, fy fan.. Gårdagen räddades av min underbara vän som jag aldrig kommer släppa. Det blev pizza, let's dance, fotbad, skratt, våfflor, glass och mycket mera. Toppenkväll med fina människor!

Nu ska jag kolla om det finns några fler hunk-filmer än Never back down, burlesque och step up-filmerna. Så om ni har något förslag så får ni mer än gärna dela med er! ;)


» julia

<3

2011-03-27 // 13:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback