sthlm review

Tänkte berätta lite vad vi gjorde i stockholm +lite bilder! :)

Vi åkte dit på tisdag eftermiddag och kom dit en timme senare pga försenat tåg.. När vi kom dit försökte vi hitta på första spårvagn som skulle ta oss till djurgården, skansen. Där hämtade en kille upp oss och skjutsade oss till huset vi skulle få bo i.
På en jättemysig liten ö kallad Beckholmen bodde vi då i två nätter. Onsdag morgon vaknade vi med strålande solsken och alla var på toppenhumör! Vi åkte in till stan vid halv tolv och var där tills 7-8. På kvällen gick vi till en jättemysig thairestaurang och åt supergod mat!
Torsdagen blev det ytterliggare lite shopping, åt lunch på centralen och väntade in vårat tåg. Dock fick jag och julia byra sittplatser flera gånger på tåget pga att vi satt oss på andras platser.. Men det gick bra tillslut och jag var som sagt helt död när jag kom hem, dödstrött!

Men jag hade tre underbara dagar med jättefina vänner. Förhoppningsvis blir det en till resa snart! :)



Hälften av bilderna har jag snott från karolina! ;>



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback