chocolate covered cherry

hello! Igår gick jag på ipren hela dagen, var i alla fall hemma pga favoritveckan! aja, kan inte göra mycket åt det så. Men idag mådde jag lite bättre så jag pallrade mig till skolan igen!
Dagen gick skapligt fort, efter skolan gjorde jag och lisa lite ärenden på stan tills på lördag(då vi ska fira att bästa jullan blivit myndig!!!!!)! Sen hann jag i stort sett bara hem och byta om lite, sen iväg på kör. Jag tror säkert många av er tycker det låter.. hm ja, vad vet jag? lame? Men jag kan inte bry mig mindre, för jag kan fan känna hur endorfinerna sprider sig i kroppen av det, galet skönt!

Nu ska jag jobba som en tok, har en spanskauppgift som ska vara klar tills imorgon och så ska vi diskutera "consumerism" på engelskan så måste läsa på det också.. uh


jag vill ha vår nuuuuuu!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback