give me a break..

Ja, jag kan ju säga att jag har haft bättre dagar.. Vet inte om det är finfina veckan som gör mig lite "emotional", men jag måste bara visa är äckligt bitter jag är just nu.
Jag är helt förstörd för att jag inte är fyra månader äldre. Dvs. för att jag inte får rocka gärnet med mina brudar nu och i sommar, men allra mest är det nog för att några av mina absoluta favoriter kommer till stockholm om 1 månad och jag får inte se dom för jag är minderårig?!! Och jag får heller inte gå med en förälder, för tro mig, jag skulle lätt gå med en om jag kunde. Skulle fan bära dom om jag så var tvungen... Nej, jag kommer troligen stå utanför sthlm stadion och lyssna. Patetiskt eller entusiastiskt? Jag håller åt entusiastiskt!

Har även läxor, rester och skit i skolan. Trevligt? Inte särskillt. Fan vädret är också piss. Det haglade när jag cyklade hem, va fan liksom? I MAJ?
Nej fan. Nu ska jag ta en ipren, duscha, dricka lite te och sova. Vill bara att dagen ska vara slut..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback