trött tjej!

Herregud va dagen har gått fort. Känns som att det bara var någon timme sedan jag cyklade iväg till skolan. Dock känns det att dagen snart är slut, är så himla trött i kroppen så det är sjukt. Efter skolan gick jag och lisa och köpte lite glass och satt oss på emmas ballkong och stekte lite. Kikade även på clubbar i barca och även lite drinkar, haha! Första gången vi köper lagligt, klart vi vill glänsa lite då! ;) Sen åkte jag och mamma till Hildéns och köpte lite blommor och kryddor. Sen iväg till farmor och farfar på en gång eftersom farmor fyller år imorgon, så grattade vi henne idag! :) Så övningskörde jag dit och hem! hihi

Nu ska jag sooova så jag orkar vara i sthlm imorgon, åker med skolan och kikar på mässa. Har även massa fritid med girlsen så det blir nog awesome! Nu ska jag sova, godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback