believe it, with all your heart

Har haft  en väldigt ovanligt lång skoldag, men nu på kvällskvisten har den varit toppen faktiskt! Då jag och lisa var på en föreläsning av Mikael Tornving och Pelle Tornell "Magkänsla vs. förnuft"! Jättbra och rolig föreläsning på lite mer än 2h.

Nu börjar dock nerverna krypa fram då jullan kommer hit imorgon för att vi sedan ska sitta framför varsin dator redo att beställa biljetter till världens troligen bästa konsert! iiih, måste få tag på biljetter. Finns fan inget annat. Nu pumpas bruce ur högtalarna och jag läser lite islam då det är prov imorgon!

Ikväll är även sista kvällen i detta hus på typ två veckor. Men det ska väl gå gallant när jag har min älsklingspojke där!

Nu> plugga vidare sen sova så jag vaknar imorgon. Försov mig två timmar idag, hehe..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback