lycklig tjeeeej!!!!

En av mina bästa dagar på...nej fan NÅGONSIN! Såg idag på aftonbladet att han kommer till Sverige, the boss, Bruce Springsteeen! Helt galet glad och lycklig och åååh. Har lett hela kvällen sedan jag såg det. Och för att göra saken helt ofattbart underbar är spelningen i göteborg, man ba smälter lite! Kunde absolut inte begära mer än så! Det gäller bara att få tag på biljetter då det är hans enda spelning(tror jag!). Haha, kanske till och med håller det för mig själv för att få större chans att få en själv! ;)

Men ja, idag somnar jag som en riktigt lycklig tjej och drömmer förhoppningsvis om denna vackra dag då vi står där framför världens underbaraste man.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article13982530.ab




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback