our breath away

Kikar runt på massa hemsidor och funderar på om man ska klicka hem några gobitar så man blir snygg till hotällä den tredje! Sitter ju som handen i handsken att dom har öppet då jag har huset för mig själv då! ;) Nu lyssnar jag även på massa ny, härlig festmusik! Finns inget bättre än fräsch musik! > HÄR kan ni lyssna på min lista! :)

På fredag blir det utgång igen! Kommer bli skitkul tror jag! På lördag sk ajag först och främst gratta kristoffer som fyller år, sen får vi se om det kanske blir utgång nr2, får dock se hur jag mår! ;)
På söndag blir det nog att gratta brorsan som faktiskt fyller år idag! Stooort grattis! :) Sen ska jag väl klämma in plugg där någonstanns också! hujedamej,... haha

Nu ska jag smörja in mig med lite bus och sedan ta en kopp te! Kanske leta på kläder till helgen också, så det är klart!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback