effektiv dag!

Ni ska bara veta hur hög min puls är! Den har legat på 150 hela dagen, nästan! ;) Nejmen har hållt igång heeela dagen. Kom liksom hem nyss! Men har haft det jätteroligt och det känns superbra att man varit effektiv och har allt på plats tills imorgon. Bara montern som ska fixas lite.
Åååååh, kommer blir så jäkla roligt! Är så nervös så jag vet inte hur i all världen jag ska kunna koncentrera mig på engelska nu och imorgonbitti. För jag har bara engelska på morgonen sen har vi the day off för att kunna fixa till öppet hus! Skapligt skönt!

Aja, nu måste jag plugga engelska. Sjukt mycket som ska göras! hej o hå..


Här är i alla fall våran framsida till boken. Och >HÄR kan ni gilla oss på facebook! :)

HEJA UF!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback