halloween 2011

gårkvällen var helt underbart bäst, haha. Hade så äckligt kul! Vi var ju som sagt först i vikmanshyttan, var där från typ 23 till 2-3? Sen packade jag och lisa in oss i en smockad bil med en förjävligt hög bas, haha darrade på rösten när jag pratade! ;) Sen vart det jetlag ett tag med lisa och massa stenade människor, haha, men ack så kul vi hade! :)

Sen åkte jag med en drös fulla killar i en limosin runt i stan, haha och fy fan va jag skratta, sjukt! Sen hamnade jag vid "söder" och gick väl därifrån vid tre idag!
Hade i alla fall värkdens bästa halloweenkväll, så jävla gött! Nu är jag dock äckligt trött då jag typ inte kunnat sova inatt. Så nu ska jag slagga, skööööönt!


ps. bilder imorrn ;) Kanske lägger upp någon film också, vem vet!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback