take on me, take me on

Tror jag har fått en så kallad "bloggtorka".. haha
Så nu blir det ett kort inlägg för jag är helt slutkörd efter helgens bravader!
I torsdags var det en heldag i Falun då det var kick-off för alla unga företagare i dalarna. Grymt bra föreläsare, bl.a. Paolo Roberto. Jäklar, han fick mig att rysa ett flertal gånger! På fredagen blev det ludvika med fint folk och lyssna på fin musik, suuupertrevligt helt enkelt!

Igår fick jag min efterlängtade telefon av pappa och cath, superstort tack!<3 Sen blev det husby en sväng > hem igen, på förfest > halvan > efterfest! Kom ju inte hem tidigt nu heller kan jag säga. Har sovit max två timmar inatt, så är lite trött nu! Och som grädde på moset har jag plugg som ska vara klart IMORGON! åhå, va härligt. Jag borde ju egentligen sova... :(

Aja, plugg nu sen ska jag faaan sova, skönt med sovmorgon i alla fall!


I FEEL MY HEART START BEATING TO MY FAVOURITE SONG




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback