you kiss my lips and save me

helgen har varot heeelt galen! Helt galen. På fredagen var ju jag och lisa ute tills klocka 6 haha, och jag skull eta det lugnt! ;)
Lördagen blev det massa äventyr med tjejerna sen förfest hos juliet med massa trevligt folk! Åkte sen på innebandyfest sen blev det halvan tills stängningsdags och sedan efterfest igen, haha. Kom hem halv 8.. ;)

Nämen helgen i stort sett har varit sjukt rolig! Och det har jag mina fina vänner och tacka för, lavjo!
Idag fick jag bli hemma pga av ont i magen och huvudvärk (fortfarande bakis alltså, haha).. Men imorgon blir det skola och plugg.

Nu blir det sängen och sova några timmar, skönt som fan. Trött som bara den! uhh



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback