keep going

Är heeelt jävla slut! Har hållit igång sedan åtta imorse! Efter skolan blev det stan en snabbis, sen tänkte jag hämta min cykel i skolan. Men jag fick ju skjuts idag? Så gick dit i onödan.. :( Helt slut i huvudet idag, är nog nerver som ligger och lurar! ;)
När jag väl kom hem käkade jag lite i alla fall, sen baka fort som fan, vilker resluterade brända muffins.. Haha.. Inte min dag idag (men imorrn så! ;))! Nu har jag städatrummet i två hela timmar. Att damma alla hyllor och bänkar tar mer tid än vad jag trodde! Nu är det bara sängen som ska bäddas, sen ska jag hoppa in i duschen och sen plugga spanska tills hjärnan blöder. Prov imorgon och jag har inte ens börjat..



duktig du är som kämpar på! :)

2011-09-29 // 22:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback