är jag helt frisk?

Okej. Jag är 18, going on 19, och är inte ens det minsta sugen på alkohol, fest, efterfest osv (eller bakfyllor för den delen). Innan jag fyllde arton var det ett sjujävla sug, men nu? När jag får dricka lagligt och allt såntdära är det inte lika roligt..
KAN vara för att hdas utbud av krogar är segt och.. ja, tråkigt! KAN vara för jag är less på stan och människorna i den =ingen anledning att vara social...

äääe, alltså jag vet inte. När jag fyllt arton drack jag så mycket så jag vet inte om jag fördrack mig helt enkelt. Men jag dricker ju fortafarande, om det är något speciellt! För snart vankas bartömningen i sälen, sen blir det maj och en av bästa brudarna fyller 19, balen, summerburst i gbg, studentveckan och sist men inte minst; STUDENTEN! Men då får jag i alla fall umgås med vettigt folk och i andra städer så då blir det helt plötsligt ett sug! ;)

aye, ville bara berätta.. Haha, kanske jag är en torr, tråkig tonåring eller bara någon som väntar på det bättre!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback