fredag

Hökarfesten var en riktigt blandad helg! Från en rejäl fylla och bli utkastad till en ganska lugn lördag men trevlig ändå! Fick då träffa härligt folk! :) Men under helgen hände massor med skit för mina vänner, men det är som det är.
 
Annars i veckan har jag bara vart med lisa, druckit vin, städat och försökt hållit mig sysselsatt!
Ikväll hoppas jag att det blir vin. Behöver en rolig kväll med tjejerna. Pallar inte sitta hemma, har fan gjort det hela veckan,... Kryper i benen konstant!!!
Nästa vecka har jag i alla fall saker att göra! Ska vara hundvakt från onsdagen. Sen till helgen blir det kräftskiva hos moi! Kommer bli så jävla grymt, träffa alla fina igen! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback