dan före dopparedan

Endast kvällen/natten kvar sedan är det julafton! Ska bli såå mysigt och skönt att vara med familjen heeeela dagen och bara äta god mat och vara glad! :)
 
Idag har jag varit på stan med pappa, vi handlade det sista julklapparna och så. Det var mycket lugnare idag på stan än igår, då var det fan kaos! Aja, sen har vi käkat lite mat och nu kom jag precis hem till mamma. Jag kände att jag inet skull ehinna med innebandyn idag.. Då hela fredagskvällen blev okuperad för min del har jag skjutit upp allt en dag känns det som! Så nu ska jag dammsuga och moppa golvet, damma av lite och slå in dom sista julklapparna! :) Sen får vi se om jag hinner på någon innebandy eller om jag hittar på något annat! Kan tänka mig att det är proppfullt i vasahallen just nu!
 
Hoppas ni har varit snälla i år, för imorgon kommer tomteeeen! :D
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback