Första advent

Haft en tokmysig helg kan jag berätta för er! I fredags åkte jag hem till pappa då jag skulle vara hundvakt till Harley. Pappa & Catherine skulle på någon julfest/show i stockholm så självklart hjälpte jag till! :)
 
Under helgen har det blivit många mysiga promander i snövimlet, skottat så jag nu har träningsvärk, sladdat med bil i snödrivorna med en vän, ätit dundergod mat, kollat på filmer, tändt första ljuset i adventsljusstaken och ätit första julskinkmackan, fått reda på att pappa köpt ett hus på Irlands västkust, gått på julskyltningen, bara myst och älskat att snön har kommit!
 
Jag gillar verkligen snön nu! Det var alldeles för grått innan.. Jag hoppas verkligen snön håller i sig fram till jul nu! Jag vill ha en kall och vit jul! Det är ju så det SKA vara! :) På fredag åker jag som sagt till Sälen med tre favoriter! Ska bli underbart! Håller tummarna för sol! :)
 
Nu ska jag kolla på ett avsnitt av SoA sen sussa, är så himla trött!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback