glad som en lärka

 
Ja, jag går fortfarande runt och ler kan jag säga er! Fast än det är väldigt grått ute är jag hur glad som helst! Känns superbra! Imorgon får jag träffa mina bästaste vän Lisa som jag inte sett sen vi var i barca i oktober.. Saknar henne så galet mycket, men äääntligen får jag träffa henne imorgonkväll! :)
 
Nu ska det göras lite lunch och sen hem till mormor och hjälpa henne julstäda! Ikväll åker jag hem till syrran så blir det nog lite julbak och imorgon lunch på stan med henne! :) Så jag sover där ikväll så kan jag sola imorgonbitti också! Blir nog några ärenden på stan också.
 
Hur går det för er och era nyårslöften då? För mig går det gallant! Jag vet hur klyshigt det låter, men 2013 känns som att det kommer bli mitt år! För mig brukar det vara varannat år som blir dunderbra! 2009 och 2011 var sååå bra, så håller tummarna! Men redan nu ser det ut att bli ett grymt år! Fast kan inte säga att jag inte haft en bra år, för det har jag haft! Har träffat nya människor som verkligen gillar att umgås med, tagit studenten och balen, varit på härliga festivaler och konserter osv. :)
 
 
psst.. Har förresten bestämt mig för att bli blondie till våren, sjukt va?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback