God Jul

Ja, nu var julen över. Eller ja, i alla fall julafton! Jag hade en riktigt bra dag igår med min fina familj! Började med julfrukost hemma hos mamma, sen vidare hem till pappa och vänta in resten av syskonskaran. Vi käkade gott, drack gott och hade det bra! :) Sen blev det ju sjävklart Kalle Anka & hans vänner (att det blev sån stor hysteri pga av det där lilla?! Inte förstördes då min jul av det!) och tätt därefter paketöppning! :)
 
Mot kvällen åkte syskonen hem men jag och Emma hjälpte till att städa upp lite. Sedan åkte vi hem till Emma och Anders med mamma. Blev en skinkmacka och lite paketöppning igen! :) Supertrevligt!
Sen traskade vi ner till syster Annsofie och Henrik, blev paketleken och massa andra roliga spel/lekar! :) Mamma sjöng på Midnattsmässan så hon kom tillbaka runt halv ett så då åkte vi hem igen, trött som tusan! Men ack så glad. :)
 
Trevlig fortsättning allihopa!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback