konstiga drömmar

Jag skrev precis på twitter att jag satte klockan på 12:00 idag, för att OM något skulle hända 12:12 så ville jag ju inte missa det, försov mig dock rejält ändå! Go figure.. :pPp
Drömde så sjuuukt konstigt inatt. Jag hade flyttat till californien för att plugga (tror jag). Körde till skolan men fick lust att springa så jag började motionera istället. Helt plötsligt kom jag in på någon tävling av något slag. Det var vissa tränare vid olika stationer och dom kollade vem som var bäst. Haha, här kommer det sjuka: Sen kom det fram en gammal (vis) panda till mig och sa att jag var utvald, att detta var menat att hända. Hahah.. I alla fall skulle jag hjälpa dom krossa dom onda som försökte sno något om de goda.. Jag vann, hehe, just saying. Drömde även att jag festade med massa killar i värsta lyxvillan, haha! :)
 
Hur som helst! Ikväll blir det utgång, lite oklart med vilka det blir. Men vi blir nog ett skönt gäng som det brukar bli! :) Är faktiskt riktigt taggad inför kvällen, ska bli sjukt kul!
Men innan jag drar på förferre blir det nog att träffa en vän samt fixa mig och käka! Funderar på att sola också, men känns som att det blir lite stressigt.. Aja, vi får se!
 
På fredag ska jag med pappa och hämta Catherine på flygplatsen. Hon har varit på Irland då hennes son skulle få en liten dotter! Får hoppas att allt gått bra och så! :) Sen ska jag vara hundvakt då pappa ska på julbord i Husby med Tremans. Och på lördagen är det jag som ska på julbord, fast på slottet i garpenberg! Ska dit med systrarna och deras familjer. Ser fram emot det supermycket! :)
 
Nu blir det frulle/lunch!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback