Sammanfattning 2012

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Sjääälvklart! Annars skulle jag vara tråkigast i världen ju

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jajo, kan man väl säga. Mina löften var ganska suddiga..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inte någon av mina bästa vänner! :)

4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack å lov!

5. Vilka länder besökte du? Grekland och Spanien!

6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? Ja, det är en del.. 

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? Det är många datum jag kommer minnas. Men självklart studenten och balen, samt när jag såg shm, var på summerburst och när jag träffade fint folk! :)

8. Vad var din största framgång 2012? Hmm.. Blivit mer självständig kanske? Nej, jag vet inte..

9. Största misstaget? Pass

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Matförgiftad och vinterkräksjuk var galet jobbigt. Men gallstensanfallet var det jobbigaste eveeer, önskar inte ens min värsta fiende sådan hemsk smärta.

11. Bästa köpet? Hmm… biljetter till konserter och vin, hahaha..

12. Vad spenderade du mest pengar på? Den var LÄTT! Konserter och aaaaalkohol

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaa, nyfunna vänner! :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Oufhh! Det är en hel drös! Hetare än lava, Summer paradise, adhd-skalle, Make it bun dem, Sigillum Diaboli, Nineteenhundredandyesterday, Get free, One day, Foxtrot uniform charlie kilo.. Haha, det är bara några få!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Vet inte riktigt.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit tag i livet, haha..

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig över skitsaker som jag ändå inte kunde förändra.

18. Hur tillbringade du julen? Först hos mamma> pappa> Emma> Annsofie :)

19. Blev du kär i år? pass

20. Favoritprogram på TV? Inte kollat mycket på tv, men Sons of Anarchy!

21. Bästa boken du läste i år? Läste twilightböckerna igen på stranden i Grekland, i alla fall första och andra, dem är ju sååå bra!

22. Största musikaliska upptäckten? Haha, svensk hip/hop, reggae och gothrock, haha lite blandat kanske?

24. Något du önskade dig och fick? Visste inte alls vad jag skulle önska mig i år. Men fick det jag önskade mig vilket var; klippning, pengar, hårfön, hörlurar och tofflor! +masssa smått!

25. Något du önskade dig men inte fick? -

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Var äääckligt bakis

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Oj.. Väldigt olika. Det här året var nog mitt ”prova-på-allt-år”, haha, om ni förstår? ;D

29. Vad fick dig att må bra? Resor, musik, vovven & vännerna – det bästa jag har! <3

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Oj, svår! Får nog bli Charlie Hunnam, Bam Margera, Tom Hardy & Emile Hirsch! ;*

31. Vem saknade du? Eftersom alla mina vänner flyttade tiotals och t.o.m. hundratals mil ifrån mig i höstas har det varit det jobbigaste, dem har jag saknat så det gjort ont!

32. De bästa nya människorna du träffade? Träffat så många fina människor i år! Men ska vara tråkig och skriva "Ingen nämnd ingen glömd". ;)

33. Något du är stolt över från 2012? Att jag tagit studenten, helt klart! :)

34. Vad är dina förväntningar över 2013? Jag hoppas att detta blir ett helt underbart år! Med vädret på mig sida, många resor både in- och utrikes, hoppas på många konserter och festivaler! Hoppas på körkort och jobb! :)

35. Hur kommer du spendera nyårsafton? Jag och mina vänner kommer spendera nyåret på olika håll, i år igen. Dock komme rjag vara med två av mina fina vänner. Det blir vin och husfest! :)

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback