toppenhelg!

 
Jag har verkligen haft en dunderbra helg! Jag åkte som sagt till Sälen i fredags med tjejerna. Vi fick låna en stuga en en bekant till Arvidssons och vi kom fram helskinnade trotts snöstorm och halt väglag! Väl framme möttes vi av en stooor stuga med panorama fönster, underbart tänkte jag!
När vi kommit oss till rätta under kvällen satt vi på bastun och tog någon öl där, rullade oss i snön gjorde vi också! ;)
 
Lördagmorgon vaknade vi med klarblå himmel och strålande sol över fjället. Vi åt en mysfrukost till nyhetsmorgon och sedan blev det en promenad i det fina vädret. Runt lunch åkte vi över till Lindvallen (vi bodde i Tandådalen) och köpte med oss lite pizza hem, dööögott!
Lite senare åkte vi vi iväg till Experium Spa i Lindvallen igen. Vi badade finsk bastu, ångbastu, relax-rum, isvak osv. Tre timmar var vi där och bara njöööt till fullo! Superskönt!
När vi kom hem blev det tacos och öl och skräckis! :)
 
Och imorse var det mulet och kom ner lite snö, gjorde dock inte så mycket! Vid lunch åkte vi hemmåt. Trötta med ändå väldigt utvilade efter mer en relaxhelg än festhelg! ;) Klagar dock inte, var underbart!
 
Laddar upp fler bilder imorgon, för nu ska jag sussa! God natt! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback