hard work

Har haft en lååång dag, och än är den ine ens slut! Slutar om sisådär tio minuter, så blir det jobb med tjejerna och boken. Sen hem till emma och fixa med en ny header till hemsidan. Så är en bra stund kvar innan jag får lugna ner mig och slappna av!

Idag hade vi presentation för E2, E1 och HP2 var såååå jääävla äckligt nervös så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Benen och händerna skaka så in i bomben, meen det gick bra tillslut!
Fick även tips av Anna på svenskan med presentationen, liet tips och sånt. Men hon tyckte att det var bra i stort sett så det var skönt. :)

Nu ska jag gå liiite tidigare, jobbar ju ändå inte? haha.. Lär vänta på julia nu då. uh, redan trött i huvudet!

Gissa vad jag jobbar med på engelskan? ;>




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback