home sweet home

har ärligt talat inte orkat skriva i bloggen! Har varit helt slut sedan jag kom hem i tisdags. På onsdagen blev det i alla fall fiket med julia och anna, supertrevligt! Och efter det gick jag och julia till halvan och mötte upp resten av hedemoraborna som skulle mot falun och kika hockey, och så for vi iväg med jocke x2 och jakob! Synd bara att det inte var hsk's kväll då dom förlora med 3-2 på straffar mot falun. Ska dock kika på matchen imorgon också och hoppas på vintst mot arlanda wings!

Idag har jag hjälpt syrran i lägenheten lite, och har nu äntligen kommit hem. Har inte varit hemma på en vecka (hos mamma) så det var sjukt skönt! Nu har vi ätit god mat och ska la strax äta efterrätt, mums!
Det blir en lugn kväll annars och laddar för hockeyn och plugg imorgon. Nu ska jag vara lite social, puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback