fredaaag

Idag är det fredag och jag är på sjuuukt bra humör! Jag har käkat lunch på stan med mamma, samt fyndat på rean! Nu håller jag på att packa till pappa. Ikväll ska vi äta middag på Husby värdshus, det blir spännande då jag aldrig varit där. :) Syrran och Anders blir med också!
Annars vet jag inte riktigt vad som händer i helgen. Förhoppningsvis kanske någon utgång? :) Ah vi får se helt enkelt.
 
Igår tvättade jag min mormors fönster och bytte gardiner. Besökte även pappa en sväng och tog en kopp kaffe. På kvällen blev jag hämtad av min fina vän lisa och så satt vi oss i sveaparken med lite smått och gott och smidde planer... Och mina brudar borde bli lite rädda när jag skriver så! ;) haha, kommer dock blir sjukt kul! :D
 
Ha en grym helg allihopa!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback