säter & norn

I fredags blev det lite spontanutgång med lite folk och åkte till säter. Träffade schysst folk, drack och sådära!
Så på lördagen var man gaaanska sliten, men som tur var skulle jag med tjejerna till norn. Och fy helvete vilken underbar kväll/natt/morgon! Några grannpojkar kom över med båten och det blev snapsvisor, nattbad, fiske, fylla och pinsamma berättelser.
Och vi ska såklart inte glömma att vi skrev en egen låt, haha! Håll utkik så kanske den kommer ut här, om ni har en väldig tur! ;)
Har varit riktigt trött idag, då jag typ sovit 10h totalt i helgen och druckit och härjat! Så ska krypa ner i sängen strax och lyssna på bra musik sen sussa. Imorgon blir det solarium och hårfärgning, då jag inte hann det innan helgen.
 
Tack alla härliga människor som jag träffat i helgen, guld värt! Behövde en sån här helg! :)
 
Såhääär trött är jag! Ögonlocken blir tyngre för varje sekund!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback