soool

Sitter just nu INNE hos syrran vi deras feta dator och kikar runt på tennisrackets och tänkte beställa hem ett och lite bollar när jag kommit hem! Jag älskar att spela tennis, men gör det konstigt nog aldrig! Men nu har Lisa kommit igång med det också så då har jag någon att spela med! :D
 
Och idag är det riktigt varmt och soligt och jag kan bara älska det! Håller tummarna för att det håller i sig tills Hökarfesten! Har hört att det skulle hålla i sig till söndag, men vem vet! Nu ska jag vara snäll och städa lite i lägenheten sen åka och handla lite käk!
Och om någon (jag känner) vill ses eller hitta på något får ni höra av er för jag håller på att dö av tristess!!!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback