swinging life away

prov imorgon, ont i magen. Snälla rara skjut mig?

Vet inte om det är stressen, oron eller ångesten som får mig att må illa och få ont i magen. Skolan tar verkligen kol på mig just nu. Spansk grammatik imorgon, vilket jag suger på och har alltid gjort. Så varför pluggar jag inte nu? Nej, som alltid när jag pluggar blir det samma visa. Jag lyssnar på musik, läser om artister/låtar/festivaler/osv, kikar på livespelningar och sånt där. Att sitta i en skolbänk och lyssna, plugga och läsa om sånt som jag inte ens tycker är viktigt eller är intresserad av känns ju förjävla onödigt enligt mig själv(även om jag vet att man behöver en bra utbildning..). Då jag lyssnar på musik från när jag vaknat tills jag somnat är ju såklart för jag älskar det mer än något, och brinner för det så himla mycket! Och jag ska kämpa stenhårt för att kunna få jobba med musik en vacker dag! Om det blir om tio veckor, tio månader eller tio år skiter jag i, bara jag får jobba med det någon gång.

Nu lär jag plugga så jag inte kuggar i spanskan..

ps. SÄLEN imorgon, min livräddare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback