glad tjej!

Jag är heeelt slut efter en lång dag som faktiskt gick väldigt fort! En dag med blod, svett och (glädje)tårar. Det känns grymt! Har precis kommit ur duschen och ska ta mig något att äta.

Men jag kan försäkra er om att jag kommer somna som en glad och superlycklig tjej ikväll(som dock har väldigt ont i benen)! Dagen har gett så himla mycket och jag bara ler! Det är en underlig känsla det där. Att först stå i montern helt ovetande och sedan springa(!!) till scenen och veta att man ska upp och ta emot ett pris för man vunnit ANDRAPLATS i produktutvecklingspriset. Där flera jätteduktiga företagare tävlat. Det känns ganska mäktigt! Och jag är supernöjd över vår andraplats och kommer visa upp mitt diplom stolt! :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback