sjuk, bitter & stressad

Jag har mått halvkasst i flera dagar nu. Men idag blev det värre.. Ont bakom ögonen, torrhosta, känns som att någon står på mitt bröst och allmänt trött. Jag får VERKLIGEN INTE bli sjuk nu.. Ska vara hundvakt i helgen och då måste jag liksom gå ut. Jag måste vara pigg så jag kan plugga allt som jag behöver ha klart. Jag får inte bli sjuuuk..

Vet inte hur mycket jag har stoppat i mig. Vitaminer, apelsiner, clarityn, ipren, nipaxon och vatten i mängder. Även proppat i mig flera minipiller då jag varit för lat/glömt att hämta ut nya..

Livet känns inte bara lite surt just nu.. Klassen har egentligen "klassfest" ikväll också. Men som det är nu är jag helt slut! hujedamej..
Nu blir det att packa till pappa sen en varm dusch!

& juste.. fick reda på att mamma åker utomlands på onsdag, bara sådär. haha, alltså det är skrattretande hur avundsjuk jag är! Jag behöver också sol och komma ifrån den här staden. Och dessutom vet jag hur jag bir när jag bor ensam och går i skolan. ujuj.. Sist prioriterade jag HELT fel saker. Pojkar, alkohol och skit kom före typ allt. Eller ja, skolan. "oj är visst sjuk idag", "oj, tog visst sovmorgon idag".. nej så ska det inte bli. 13 dagar tills deadline, kbk typ.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback