sol, älskade sooool

Förlåt att jag blivit så seg på bloggen. Men jag har en heeeeel del kvar i skolan att göra. Dessutom har jag annat att tänka på också som balen och allt vad det innebär, studenten med mat dryck osv. Köpa alkohol till studentveckan, UF, dubbelchecka frisörtider, fixa naglar och eeeäh.
Men jag är faktiskt riktigt glad nu. Jag tror det är solens förtjänst! För jag känner, jag har en del kvar i skolan men det löser sig!

Aja, sitter just nu i skolan och har varit hä ri ungefär en timme nu. Har haft religion och nu ska jag strax ha ett prov i litteraturhistoria! Sen blir det nog att sitta kvar här till 16 då jag ska fixa lite med några uppgifter! Efter det blir det att köpa mer klarityn då mitt tagit slut och så blir det hem och packa och åka till pappa och träffa världens bästa vovve!

Nu lär jag fixa till provet! Kanske kommer upp lite inspo bilder sen, så håll utkik! :)

ps. Jag och mitt företag är i final på bästa årsredvisning i dalarna! :D



Hej, skulle verkligen behöva lite hjälp från dig. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / Kram

2012-05-26 // 13:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback