trööött

Jag har haft 2 toppendagar i stockholm, och det har jag mina härliga klasskompisar att tacka för! Sista skolresan blev alltså en succé! Nu är jag trött, hungrig och lämnad ensam hemma i en vecka.. :( Dock är jag ett par ursnygga skor rikare! +lite mer krimskrams! Så jag är mer än nöjd!

Nu är jag cp sugen på cola. Så funderar på om det är värt att cykla till hemköp en snabbis? Laddar ner trhobh, hahhaha. som om någon fattar vad det där är! The real housewives of beverly hills! ;) Och det går så seeegt, så jag skulle kunna åka? hm, om man ändå hade körkort.......


» anna

Googlade men tror att de kan vara från guldfynd, inte helt säker på det (:

2012-05-17 // 12:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback