God natt

Ligger nerbäddad och ska strax sova! Tidig dag imorgon då det blir Avesta med Linnéa på förmiddagen/lunchen! Ska bli skönt att komma ur huset lite. :)

Och imorgon eftermiddag ska jag träffa Julia över en kaffe så ska vi gå igenom lite körkortsteori! (hur ni med körkort pallat detta... Uh, ser upp till er! Så sjuuukt tråkigt!!!!)
Efter det ska jag hem till syrran så ska vi laga middag tillsammans! Kommer nog bli en riktigt bra torsdag! :)

På fredag åker jag till pappa och planerar att ha en vit helg. Har bestämt mig för att i alla fall vara nykter i en vecka innan jag festar igen! Men suger finns ju kvar.. Aja, nu lär jag sova om jag ska orka upp imorgonbitti!

God natt! :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback