var i helvetet och vände

Jag får ursäkta, men igår var jag i helvetet och vände.. Blir bakfyllorna bara värre och värre?! Aja, idag vaknade jag och var utvilad och var faktiskt piggare än vanligt! :)
Idag blir det städdag! Ska damma, tvätta fönster, bädda rent i sängen<3 och gå igenom lite papper. Ikväll ska jag umgås med min mamma. Vi ska laga en brakmiddag tillsammans! Skönt att få lite kvalitéts tid med henne. :)
 
Imorgon väntar halloweenparty! Ska blir jätteroligt! Halloween brukar alltid bli lyckat tycker jag! Har haft sjukt bra halloweennätter sedan -08, vilket var det året julias knä hoppade ut led på väg till en fest. Haha.... Aja, blir att förfesta med favoriterna och sedan bege sig mot vikmanshyttan!
 
Jag har faktiskt redan börjat slipa på mina nyårslöften! Om två månader är det ju trots allt 2013! Delar med mig av det lite senare. Nu väntar städningen!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback