vinterkräksjuka

Ja ni... Jag som trodde att jag spytt färdigt för i år när jag blev matförgiftad i oktober. Men nej, då ska man få vinterkräksjukan också.. Spydde från typ 22 igårkväll till halv åtta imorse.. Så fick ingen sömn alls inatt. Nu är jag i alla fall lite bättre och har fått i mig lite blåbärssoppa! Tänkte ta lite vätskeersättning nu också, känns som att jag behöver det!
 
I helgen ska jag ju vara hundvakt, så jag hoppas jag har fått lite mer energi imorgon! Men ett tips är att ni äter ca 12 vitpepparkorn! Så ni slipper bli sjuka.. Det smittas ju extremt snabbt!
 
Jag kan i alla fall trösta mig med att jag åker till Sälen om en vecka med bästa! Kommer blir grymt! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback