torsdag

Sitter just nu hemma hos Emma. Mamma åkte iväg till Ludvika ikväll då hon ska jobba där imorgon, jag ville inte vara själv så jag åkte hit. Vi lagade riiiktigt god mat, lax, potatisklyftor och chilisås! Vi kollade även på en film och hade det mysigt!
Sover här ikväll då det väntar gym imorgonbitti! Skönt att komma igång igen! Har dock haft problem med att andas(astma) den här veckan.. Så vi får se hur det går! Sen blir det kanske ett bodycombat-pass på lördag förmiddag om jag inte kör ut mig helt imorgon!
 
-
Alltså alla BRA musik/rockprogram börjar eller är på lördag.. Såklart när jag har planer och ska ut. MEN vi kommer ha det superbra tror jag! Kommer blir skitkul med för det första en riktig husfest! Som jag har längtat efter det!! Och för det andra träffa lite nytt folk, det är gjort för att bli bra helt enkelt!
 
Aja, nu lär jag sova! God natt :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback